Zamknij
S o c i a l _ M e d i a
Type at least 1 character to search
Do góry

Social Media

Udziały SoMe w światowym rynku

Przepis na sukces w Social Media

Procesy podejmowania podczas decyzji zakupowych systematycznie zmieniały się na przestrzeni ostatnich lat. Konsumenci przestali kierować się wyłącznie ceną produktu, a na pierwszy plan wysunęły się wartości marki oraz komunikacja. Nie istnieje lepsze medium komunikacji niż social media, które przełamuje dystans pomiędzy firmą, a konsumentami i buduje między nimi relacje. 

Skuteczne prowadzenie komunikacji w takich kanałach jak Facebook, Instagram czy Linkedin wymaga nie tylko dobrego pióra oraz grafik, ale również budżetów marketingowych, ponieważ zasięg organiczny systematycznie jest obniżany przez właścicieli portali. Dlatego nasz zespół dedykowany social media nie tylko cechuje się rozwiniętymi kompetencjami komunikacyjnymi, ale również analitycznym myśleniem niezbędnym przy projektowaniu płatnych kampanii reklamowych.

Profile społecznościowe naszych Klientów podczas współpracy budują zaangażowaną społeczność, a nie tylko wzrosty liczby polubień oraz wyświetleń w raportach, które nie mają odzwierciedlenia na biznes.

Wzbudzaj zaufanie, nie tylko zainteresowanie

Niezależnie, czy jest to duża jednorazowa kampania, czy systematyczna współpraca, nasz zespół tworzy analizę marki, konkurencji oraz branży, aby dopasować komunikację do oczekiwań odbiorców. Następnie planujemy komunikację oraz obsługę zapytań konsumentów, która jest kluczowa przy wspieraniu procesów zakupowych. 

Pierwsze tygodnie współpracy służą do przeprowadzania testów na kampaniach reklamowych oraz konfigurowaniu narzędzi, takich jak m.in. piksel oraz tworzenie sklepów na Facebooku, czy Instagramie. Na podstawie zebranych danych udoskonalamy procesy, ustawienia kampanii reklamowych, komunikacje i tworzymy lejek sprzedażowy, który uwzględnia budowę rozpoznawalności marki, sprzedaży oraz lojalności.