Zamknij
Type at least 1 character to search
Do góry

Zwiększ najbardziej wartościowy ruch na swojej stronie.

Ilekroć słyszymy od naszych klientów, że strona nie dostarcza dość klientów lub sprzedaż jest na niezadowalającym poziomie, sprawdzamy jej metryki. Budowanie ruchu organicznego jest bezpośrednio związane z SEO performance, czyli aktywnościami mającymi na celu uatrakcyjnienie strony internetowej dla algorytmów. Wzmocnienie pozycji opiera się na ciągłej optymalizacji elementów on-site strony – zmiany zachodzą w ramach domeny – oraz off-site, gdzie budujemy performance strony linkami z pozostałych serwisów. Ocenianie stron przez algorytmy Google stanowi dziś spore wyzwanie, szczególnie gdy trendy i wymagani w tej sferze potrafią się dynamicznie zmieniać. Podobnie powinien zachowywać się biznes online i dotrzymać tempa nie tylko wymaganiom jakie stawia przed nami Google, ale również technologii i zachowaniu odpowiednich mechanizmów.

Nasz zespół uczestniczy w projektach dużych systemów e-commerce gdzie częstotliwość zmian jest ekstremalnie duża. Budowanie solidnej platformy online wymaga eksperckiej wiedzy oraz elastycznej strategii gotowej na drastyczne zmiany. Łącząc umiejętny development z najlepszymi praktykami UX, strony internetowe naszych klientów pochwalić się mogą naprawdę znakomitymi metrykami.

Performance SEO jest ściśle powiązany z pozycjami słów organicznych przypisanych konkretnej niszy biznesowej. Uzyskanie i utrzymanie lepszych pozycji dla tych fraz gwarantuje poprawienie współczynnika konwersji . Trzeba jednak pamiętać, że wymaga to szerokiego spektrum działań i niejednokrotnie dużego uporu w dążeniu do celu. Już w pierwszych miesiącach jesteśmy w stanie osiągnąć pierwsze rezultaty.

Giełda słów kluczowych

Ilość słów kluczowych znajdujących się w top10 ma ogromne znacznie.

Analiza strony pod kątem SEO składa się z kilku etapów, w których przekrojowo badamy stan techniczny kodu, posiadanie kluczowych elementów struktury, wgląd w jej układ, architekturę treści oraz prędkość ładowania się poszczególnych podstron i elementów. Zdecydowana większośc stron zawiera spore ilości błędów, a ich optymalizacja dostarcza wzrosty metryk już w pierwszych tygodniach. Audyt SEO to początek działań i wgląd w kondycję serwisu. To właśnie na tym etapie kompletujemy wszystkie za i przeciw i zestawiamy stronę z konkurencją. Metoda porównań wiele wyjaśnia i uzymsławia ile pracy należy włożyć w serwis.

Określenie niezbędnych słów kluczowych i zebranie historycznego agregatu wiele mówi o tym jak dotychczas miała się strona internetowa. Często jesteśmy w stanie wyciągnąć konkretne wnioski, mówiące o nieco innym przedstawieniu oferty.

Aby przekonać wyszukiwarki do przedstawiania właśnie twojej witryny internetowej koniecznemy jest dostosowanie jej do wspomnianych standardów. Wiele ekspertów ma różnorodne podejście do budowania wzrostów organicznych. Konieczne jest dostosowanie się do specyfiki prowadzonego biznesu oraz posiadanej technologii, gdzie duże znaczenie ma zwinność podejmowania decyzji w oparciu o twarde dane oraz wyczucie konkurencji. Nasz zespół nie próżnuje, aktywnie przeprowadzamy audyt oraz kompleksową optymalizację strony klienta.

Artykuły eksperckie

/Budowa wartości online
/Miara sukcesu
/Jak je pisać
/Jak optymalizować landing page