Zamknij
Type at least 1 character to search
Do góry

Stan techniczny

Ocena stanu technicznego zasobów serwisu online pozwala podjąć istotne decyzje w ramach rozwoju biznesu online. Połączenie aspektów technicznych, jakości treści, jej architektury oraz wizury serwisu bezpośrednio przekłada się na pozyskanie nowych klientów, konwersji czy kontraktów. Stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju assessment center, gdzie benchmark online stał się nieodzownym elementem strategii online dla wielu marek. Audyt online warto wykonać przed wdrożeniem, w trakcie prowadzenia działań jak i po wykonaniu konkretnych działań na stronie internetowej.

Metryki strony

Stan zastany jest naszym punktem wyjścia, gdzie dane historyczne w połączeniu z przeprowadzonym wywiadem dają pierwszy nurt dla którego powinniśmy w pierwszej kolejności zacząć szukać mocnych i słabych stron. Zależy nam, aby posiadane dane dotyczące strony internetowej były kompletne, narzędzia ustawione w poprawny sposób, a zbierane później informacje stanowiły sensowny argument w podejmowaniu decyzji. Metryki serwisów online są źródłem niezbędnej, strategicznej wiedzy. Audyt online pozwoli określić wartość domeny, jej wstępne statystyki oraz kondycję techniczną użytej technologii.

Performance

Każda sfera online jest mierzalna. Rezultatem audytu strony internetowej, sklepu internetowego czy większego serwisu jest szacunek za i przeciw pozwalający naszym klientom wyciągnąć wnioski z prowadzonych działań. Performance UX, zwinność technologii oraz dotychczasowy rozwój – każde z nich posiada swoje parametry, które możemy zestawić z konkurencją w Polsce czy zagranicą.

Audyt → Synergia online

Frontend i backend, technologia, agregaty danych, UX oraz UI – wszystko jest ściśle ze sobą powiązane.

A technologia

B UI

C architektura treści

D bazy danych

E UX

G zasoby zewnętrzne