Przykładowy wzrost konwersji w czasie
Jak wygląda osiąganie takich wzrostów
Identyfikacja
Wdrożenie
Weryfikacja
Podczas pierwszych spotkań z naszymi Klientami często spotykamy się ze stwierdzeniem, że pomimo generowania ruchu, strona nie zarabia. Wynikać to może z wielu czynników, jednak do najpopularniejszych zaliczamy ruch, który nie ma intencji sprzedażowych oraz niezoptymalizowaną ścieżkę zakupową konsumenta.
Jeżeli do strony zostały zintegrowane narzędzia, jak chociażby Google Analytics czy Google Search Console, zebrane przez nie informacje to doskonała historia, z której wyciągniemy pierwsze wnioski. Jest to próbka danych, która poddana odpowiedniej analizie, wskazuje ścieżki rozwoju strony internetowej. W przypadku braku jakichkolwiek danych historycznych ze strony, zainstalujemy niezbędne mechanizmy analityczne.
Diagnozujemy również kaloryczność ruchu oraz miejsca, w które jest on kierowany. Zdarza się, że oczekiwania konsumentów nie są spełniane przez posiadane w strukturze strony docelowe. Konieczna jest zmiana, optymalizacja i dynamiczna strategia pozycjonowania strony lub płatnych kampaniach Google Ads i Facebook Ads.
Nasi eksperci przeprowadzają audyt serwisu internetowego. Składa się on z sugestii optymalizacyjnych, usprawnień dla ścieżek zakupowych oraz nowych lub usprawnionych metod pozyskiwania ruchu. Dokument jest systematycznie aktualizowany o nowe wskazówki i wyniki testów A/B. Optymalizacja konwersji bez wątpienia jest najskuteczniejszą metodą wśród aktywności online. Niezbędne w strategii rozwoju strony internetowej aktywności, zmultiplikują liczbę odwiedzających. Tą usługą zwiększamy naszym Klientom dochody nawet kilkukrotnie.